pondělí 10. září 2018

Mini cheesecake


Když dostanu chuť na dortík, vždycky je to problém, protože když ho udělám v obrovské formě, kterou jako jedinou máme, tak ho nemá kdo jíst 🙈 A tak mě napadlo vzít zapékací misku, vyložit ji pečícím papírem, a upéct si malý cheesecake v ní 😂 Byl to geniální nápad, dortík jsem snědla natřikrát, byla jsem spokojená a ještě po něm nezbyl ani drobek 👌 Holt to chce trochu improvizace, než mi dorazí forma menšího průměru 😀 

RECEPT: 

Korpus 

50 g ovesných vloček
40 g kokosové mouky
20 g proteinu
200 ml mléka
1 vejce

Vrchní vrstva

50 g ricotty
150 g bílého jogurtu
1 ks vejce
1 lžička skořice
10 ml javorového sirupu
1 lžička proteinelly 
1 lžička @lifelikefit Summer Edition Strawberry
30 g proteinu

POSTUP:

Nejprve si rozmixujeme ovesné vločky na jemnou mouku a smícháme spolu s kokosovou moukou, proteinem a mlékem. Poté oddělíme žloutek, který přidáme ke zbytku a z bílku vyšleháme sníh. Pak ho smícháme se zbytkem a vlijeme do zapékací misky vyložené pečícím papírem. Dáme do trouby na 180° a pečeme cca 10 minutek. Mezitím si smícháme ricottu s bílým jogurtem, přidáme vejce, skořici, javorový sirup, protein a můžeme dochutit (jako já) proteinellou a arašídovým máslem od Lifelike. Celé to chvilku vyšleháme a pak vyndáme misku z trouby a navrch nalijeme připravenou směs. Spolu to pečeme na 180° cca 40 - 45 minut. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý dortík:

1024 kcal
Bílkoviny 82 g
Sacharidy 78 g z toho cukry 35 g
Tuky 39 g z toho nasycené mastné kyseliny 19 g
Vláknina 23 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊 

Žádné komentáře:

Okomentovat