neděle 9. září 2018

Mugcake Cake


Na téhle fotce můžete vidět takovou mou snídaňovou specialitku, kterou jsem si pro Vás připravila, a to dort ála mugcake, který máte do 15 minut hotový i s krémem, a je to totální bomba kterou prostě musíte zkusit! 👌 Sice pro mě i půlka byla moc, ale i tak jsem ho určitě nedělala naposledy 🤗 Postup je jednoduchý jako skoro vždy u mě, navíc za ten výsledek to setsakra stojí 😂 Aby té čokolády nebylo málo, tak jsem jí ještě naplácala i nahoru a na dozdobení jsem využila mou novou oblíbenkyni jménem Tony's, což je belgická bílá čokyna s kouskama hořké čokolády a kousky kakaa, no nezní to skvěle? Co víc, čokoláda už je skoro pryč, protože je tak výborná, že pro mě nemá obdoby, za mě prostě totální 🔝 a vřele Vám doporučuji navštívit e-shop @promlsouny , kde takovýchhle čokolád mají nespočet druhů! 😍 

RECEPT: 

Mugcake: 

1 rozmačkaný banán 
40 g rozmixovaných ovesných vloček 
20 g kokosové mouky 
1 vejce 
4 lžičky tvarohu 
20 ml mléka 
2 g kypřícího prášku 

Krém: 

150 ml mléka 
20 g pudinkového prášku 
15 g proteinu 
30 g ricotty 
2 lžičky kakaa 
Ztužovač krémů 

POSTUP: 

Nejprve si připravíme "korpus". Smícháme si kromě vejce všechny ingredience, vejce oddělíme na žloutek a bílek, žloutek přidáme k těstu, bílek vyšleháme na sníh a poté ho taky přidáme k těstu, promícháme a dáme do formičky do mikrovlnky na cca 5 minutek. Vyndáme z mikrovlnky a necháme vychladnout. Mezitím si připravíme krém. Uděláme si z cca půlky balení pudinkového prášku pudink dle návodu, místo cukru použijeme na doslazení protein. Po uvaření pudinku ho necháme vychladnout, přidáme ricottu, kakao a ztužovač. Mugcake nyní rozkrojíme podélně na 3 "korpusy", promažeme krémem a navrstvíme na sebe. No a máme hotovo, teď už jen dozdobit 😉

NUTRIČNÍ HODNOTY na mugcake pouze s krémem: 

649 kcal 
Bílkoviny 42 g 
Sacharidy 77 g z toho cukry 33 g 
Tuky 16,3 g z toho nasycené mastné kyseliny 7,4 g 
Vláknina 16 ,5 g 
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat