úterý 11. září 2018

Peanut Butter Mugcake

Ruku nahoru kdo miluje mugcake jako já! 💗  Tahle snídaně mě vyloženě dostala do kolen, většinou dělám mugcake na klasiku z ovesných vloček, ale tentokrát jsem sáhla po kombinaci špaldové mouky a arašídového másla a vznikl z toho můj nový ranní oblíbenec. A to bych to nebyla já, aby uvnitř a na vrchu nebyly malinké kousíčky hořké čokolády, jéje to jsem si pochutnala 🙊 

RECEPT:

70 g špaldové mouky 
5 g kypřícího prášku
15 g proteinu od @promincz
30 ml Soja Drink BIO Natur @dm_cesko
3 lžíce arašídového másla @myproteincz
20 g hořké čokolády

POSTUP: 

Vše smícháme v hrnečku dohromady a dáme na 2 minutky do mikrovlnky.

NUTRIČNÍ HODNOTY:

609 kcal 
Bílkoviny 30 g
Sacharidy 64 g z toho cukry 7 g
Tuky 25 g z toho nasycené mastné kyseliny 8 g
Vláknina 11 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat