sobota 15. září 2018

Pudink ála kráva

Poslední dobou si celkem ujíždím na pudincích ke snídani, baví mě na tom ta rychlost a zároveň chuť, prostě jsem zas něco objevila no 😄 Dneska to vyhrál čokoládovo-vanilkový pudink s trochou lesního ovoce. Dostala jsem krásné maliny, takže to by bylo, kdybych je nevyužila 😍

RECEPT:

10 g vanilkového pudinku
10 g čokoládového pudinku
250 ml mléka
30 g protein

POSTUP:

Uvařila jsem oba pudinky zvlášť podle návodu, tzn. do dvou hrnků jsem si dala stranou trochu mléka a celé množství pudinku, osladila jsem proteinem jen ten čokoládový, a ve dvou hrncích jsem zbytek mléka přivedla k varu. Poté jsem přidala do jednoho čokoládovou směs, do druhého vanilkovou a minutku povařila. Připravila jsem si dvě formičky a na střídačku jsem do každé dávala lžičku čokoládového a lžičku vanilkového, aby vznikly tyhle kravičkove fleky 😄 No a pak jsem jen vyklopila a ozdobila 😊

NUTRIČNÍ HODNOTY na cely recept bez ozdoby:

303 kcal
Bílkoviny 32 g
Sacharidy 31 g z toho cukry 13 g
Tuky 5,3 g z toho nasycené mastné kyseliny 2,3 g
Vláknina 1 g 
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat