neděle 9. září 2018

Quesadilla


Dnešním příspěvkem bych Vás chtěla obeznámit s menší změnou, pro kterou jsem se rozhodla, a to hned ze dvou důvodů. Za prvé, změny jsou v kurzu (haha, fórek ❤), za druhé, včera jsem si projížděla svůj profil a když jsem narazila na konec, hrozně se mi ty fotky zalíbily, a když jsem stoupala výš a výš, čím dál tím víc na mě zářily barvy a když jsem se dobrala začátku, přemýšlela jsem, jestli se mi to takhle vůbec líbí. Já zářivé barvy miluju, ale už jsem v těch fotkách pomalu přestávala vidět realitu, spíš snahu vyhnat barvy co nejvýš to jde 🙈 Tak si říkám, že se pomalu ale jistě vrátím k staré dobré přirozenosti, která ty fotky dělá opravdové a lákavé samy o sobě 😊 Budu ráda za jakýkoli objektivní komentář na toto téma! 😊 A teď už recept 😍

RECEPT na 2 tortilly:

2 tortilly (nejlépe celozrnné, ty já bohužel neměla po ruce)
1/2 ks avokáda
1 stroužek česneku
30 g cibule
3 ks rajče
70 g krůtí prsní šunky (klidně použijte orestovaná kuřecí prsa)
100 g tofu
125 g mozzarelly
Sůl
Pepř
Provensálské byliny 

POSTUP:

Nejprve si připravíme avokádo, které spolu s prolisovaným česnekem rozhňahňáme a namažeme na tortillu, navrch naskládáme nakrájenou cibulku nejlépe na kostičky, nakrájené rajče na kolečka, šunku klidně po celých kolečkách, tofu nakrájené na kostičky, mozzarellu nakrájenou na plátky a osolíme, opepříme, popřípadě použijeme nějaké specoš koření 👌 Tortillu zabalíme tak, že přeložíme levou stranu, poté horní a spodní a na závěr pravou stranu. Poté hodíme naplněnou tortillu do domácího grilu, já používám z @lidlcz , a necháme tortillku pořádně zapéct pár minutek 😊 

NUTRIČNÍ HODNOTY:

460 kcal
Bílkoviny 33 g
Sacharidy 33 g z toho cukry 5 g
Tuky 22 g z toho nasycené mastné kyseliny 6 g
Vláknina 3 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat