sobota 15. září 2018

Špaldová pizza

Mám tu receptík pro všechny milovníky pizzy, což jsem pochopitelně i já, a mohu vám s klidem říct, že na téhle jsem si pochutnala jako už dlouho ne! 😍 Samozřejmě jsem ji nesnědla najednou 😁

RECEPT:

Špaldová mouka 150 g
Olej 1/2 lžíce 
Droždí 7 g
Mléko 100 ml
Špetka soli
Cukr 1 g

Navrch pizzy: 

rajčatový protlak, prosciutto cotto (nebo klasická šunka), cibule, eidam 30%, parmazán, provensálské byliny (nebo oregano)

POSTUP:

Rozděláme droždí s cukrem, přidáme vlažné mléko a necháme vzejít kvásek. Mezitím smícháme suché a mokré ingredience a vytvořené těsto chvilku hnětáme, pak přidáme kvásek a necháme kynout nejlépe hodinu. Poté rozválíme a dáme do trouby na 180°, cca 10 minut pečeme, následně vyndáme a ozdobíme protlakem a vším co máme rádi, a dáme na dalších cca 10 minut dopéct.

NUTRIČNÍ HODNOTY:

1050 kcal
Bílkoviny 71 g
Sacharidy 132 g z toho cukry - 11 g
Tuky 26 g z toho nasycené mastné kyseliny 11 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat