neděle 9. září 2018

Krtkův dort


Zítra čekám návštěvu, kterou jsem se rozhodla pohostit mým prvním krtkovým dortem vůbec 😄 A ani jsem nečekala, že to bude tak jednoduché a zároveň tak výborné 😍 Já jsem abnormálně nadšená, i mamka mi ho pochválila a to je velký kritik! ❤ A hlavně na jednu porci 33 g bílkovin?? 😍Pokud se chcete rvát tímhle dortem od rána do večera, klidně můžete (viz nutriční hodnoty a složení), jako to jsem opravdu nečekala 😊 Tak doufám, že se zítra zavděčím 😄
Co vy, už jste zkoušeli dělat krtkův dortík?😘 

RECEPT forma 18 cm:

Korpus:

80 g špaldové mouky hladké 
30 g kakaa
3 odměrky čokoládového proteinu MyProtein
8 g kypřícího prášku
3 žloutky + 5 bílků 
1,5 lžičky kokosového oleje
1 banán 
1 špetka soli
50 ml mléka 

Krém:

250 g odtučněného tvarohu
250 g ricotty
1 odměrka vanilkového proteinu MyProtein
15 ml javorového sirupu
2 ks banánů 


POSTUP:

Nejprve připravíme korpus, do mísy dáme mouku, kakao, protein a kypřící prášek. Oddělíme žloutky od bílků, žloutky dáme do těsta, bílky vedle. K směsi mouky přidáme dále kokosový olej, rozmixovaný banán a mléko, vedle vyšleháme bílky se špetkou soli na sníh, přidáme ke zbytku a opatrně promícháme. Do předem máslem vymazané a moukou vysypané dortové formy vlijeme těsto na korpus a dáme péct na 180° cca 20 minut. Mezitím připravíme krém směsí tvarohu, ricotty, proteinu a javorového sirupu. Upečený korpus necháme vychladnout, poté vydlabeme jeho střed (bacha na spodek) a doprostřed položíme 2 banány rozkrojene napůl, navrch vylijeme krém a uhladíme, aby vznikl hezky vyboulený kopeček. Navrch dáme po kouskách vydlabaný korpus a pokryjeme celý krém. Dáme na 4 hoďky do ledničky. 


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

335 kcal
Bílkoviny 33 g
Sacharidy 27 g z toho cukry 15 g
Tuky 10 g z toho nasycené mastné kyseliny 6 g
Vláknina 3 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat