sobota 22. září 2018

Avokádové lívance

Když jsem potřebovala zdělat avokádo a přemýšlela jak, napadlo mě, že jsem dlouho neměla lívance a že bych je mohla zkusit právě s ním 😊 A musím říct, že to dopadlo velmi dobře, jen pokud budete recept zkoušet, doporučuji být hodně opatrná, aby se lívanečky zbytečně nepotrhaly 😉 Ale když jsem to zvládla já, to pak musí každý 😂
A vy mi řekněte, jaké nejzvláštnější lívance jste si kdy udělali, protože za mě jednoznačně vedou tyto! 👆

RECEPT:

1/2 ks avokáda
40 g rýžové mouky
20 g bílků
2 g kypřícího prášku
100 g polotučného mléka
3 g kokosového cukru

Náplň:

Jahodový skyr
Na smažení:
Kokosový olej 

POSTUP:

Nejprve avokádo pomocí vidličky rozhňahňáme, přidáme k němu mouku, prášek do pečiva a cukr, dále bílky a postupně přidáváme mléko do tak akorát tekuté konzistence. Rozehřejeme lívanečník, popřípadě pánev potřenou kokosovým olejem a postupně lívanečky z obou stran opečeme. 


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 lívanec:

80 kcal
Bílkoviny 2 g
Sacharidy 8 g z toho cukry 1 g
Tuky 5 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 1 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat