čtvrtek 1. srpna 2019

Měkounké citronové sušenky

Dneska pro Vás mám recept na výborné letní osvěžení v podobě mekoučkých sušenek s citronem, kde je velmi málo mouky a hodně bílkovin, ale pozor! Není tam protein 💪 Pro všechny, kdo se neustále ptáte, čím nahradit protein, tohle bude určitě super alternativa, ale hlavně se mě neptejte, jak nahradit cottage sýr 😂 Můj drahý mi je moc chválil a z toho já mám největší radost, když to chutná i jemu 😍 Holky řekněte, už jste u chlapa taky měly úspěch s nějakým zdravějším pokusem? To by mě vážně zajímalo! 👇


RECEPT na 20 ks:

100 g špaldové mouky hladké
1/2 balení cottage sýra
2 lžíce arašídového másla nebo jiného oříškového (já mám ideálně tekuté od BigBoy 👉 @fitness007cz )
2 lžíce xylitolu
1 ks vejce
1/2 lžičky kypřícího prášku 
1 špetka soli
Pár kapek citronové šťávy 
Citronová kůra 

POSTUP:

Nejprve cottage rozmixujeme s vajíčkem na tekutou hmotu, kterou vlijeme do misky, přidáme arašídové máslo, citronovou šťávu, nastrouhanou citronovou kůru, kypřící prášek a sůl. Poté přimícháme xylitol a postupně i mouku. Pomocí rukou vyválíme kuličky, které položíme na pečící papír a pomocí vidličky vytlačíme křížem vzor. Poté dáme sušenky péct na 160°C horkovzduch nebo 180°C normálně na 20 minut. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 sušenku:

41 kcal
Bílkoviny 2 g
Sacharidy 4,2 g z toho cukry 0,17 g
Tuky 1,7 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,4 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat