úterý 11. září 2018

Avokádové těstoviny

Už jste někdy viděli krásnější těstoviny? 😱 Já tak miluju všechny tyhle nezvyklosti, jakmile vidím v krámě něco, co úplně vybočuje z davu, hned po tom sahám, máte to tak taky? 😂 Takhle na mě funguje marketing 😀 Na obrázku můžete vidět bezlepkové bezvaječné těstoviny z červené řepy, které opravdu vynikají svou chutí, které jsem se popravdě ze začátku bála (jsem konzerva, co se týče nových věcí 😀 ), a připravila jsem je s avokádovou omáčkou řekněme, a ta kombinace, lidi ta kombinace! 😍 Jeden by to ani neřekl, ale opravdu jsem to zpucla na posezení, co ale musím dodat, nepřehánějte to s tou omáčkou, je tak šíleně sytá! Já jsem musela z toho, co vidíte na obrázku, půlku dát stranou, protože bych to nesnědla ani za mák 😱 To jsou ty zdravé tuky, známe to 💪 

RECEPT (omáčka vystačí rozhodně na 2 porce, i víc):

90 g těstovin dle výběru (v mém případě Vřetena s červenou řepou od @greenapotheke )
1 avokádo
1 lžíce olivového oleje
1 stroužek česneku
1 lžíce limetkové šťavy
1 lžička arašídového másla
Sůl
Pepř

POSTUP: 

Těstoviny uvaříme podle receptu, konkrétně u těch mých bylo potřeba po uvaření přidat lžičku olivového oleje. Co se týká omáčky, v mixéru rozmixujeme avokádo, přidáme lisovaný česnek, limetkovou šťávu, arašídové máslo, lžíci olivového oleje, sůl a pepř a znovu pořádně promixujeme do hladka. Podáváme s uvařenými těstovinami, bazalkou, nebo když nemáte, vystačíte si i s oreganem jako já 😀 

NUTRIČNÍ HODNOTY na jednu porci:

627 kcal
Bílkoviny 7 g
Sacharidy 83 g z toho cukry 1 g
Tuky 29 g z toho nasycené mastné kyseliny 4 g
Vláknina 4 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat