sobota 15. září 2018

Banana Mugcake



Receptů na mugcake není nikdy dost, teda to platí hlavně u mě 😄 Nejlepší na tom je, že si tam můžete dát prostě fakt cokoli 😊 Za mě recept i pro absolutní patlaly jako jsem já, takže ideál 😊 Je to skvělá rychlá snídaně, a pokud si na mugcake potrpíte taky, tak vkládám rovnou receptík ❤ Ale na obrázku vidíte porci, co z toho vyleze, a já vám říkám, že je to klidně na 2 porce 😄

RECEPT:

1 banán 
1 lžíce rýžové mouky 
2 lžičky arašídového másla 
1 lžíce vanilkového proteinu (můžete místo něj dát rýžovou mouku a víc přisladit)
1 lžička javorového sirupu 
2 bílky nebo 1 vejce
3 g kypřícího prášku 

POSTUP:

Banán vidličkou rozhňahňáme, smícháme s bílky a javorovým sirupem, přidáme arašídové máslo, rýžovou mouku, vanilkový protein a kypřící prášek, dáme do formičky a do mikrovlnky na 3 minuty nebo do trouby aspoň na 15 minutek. Polila jsem 81% hořkou čokoládou z @lidlcz a posypala vlašskými oříšky 😍

NUTRIČNÍ HODNOTY:

468 kcal
Bílkoviny 36 g
Sacharidy 55 g z toho cukry 23 g
Tuky 9 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vlákniny 3 g

Žádné komentáře:

Okomentovat