pondělí 10. září 2018

Banánové vafle


Právě Vám představuji nejlepší vafle, které jsem kdy jedla a to bez kapky jakéhokoliv sladidla, protože ten banán tomu dá úplně dostačující slaďoučkou chuť! Ani jsem na ně po vyfocení nevylila tunu arašídového másla, prostě jsem je snědla takhle jak jsou a úplně mi to ukojilo mé ranní touhy 😂 Takže kdo má doma banány, zkuste zítra na snídani 😍
A co vy? Taky cpete banán téměř do všeho? 😂

RECEPT na 9 piďimiďi vafliček:

1 banán
80 g špaldové mouky
50 g bílého jogurtu
1 vejce
50 ml mléka
1 lžička prášku do pečiva
1 lžička skořice

POSTUP:

Zapnout vaflovač, rozhňahňat banán vidličkou, smíchat vše dohromady, nalejt na vaflovač, opéct 4 minutky, jíst 😂
Ještě jsem to pokydala trochou rozpuštěné hořké čokyny 👌

NUTRIČNÍ HODNOTY na jednu vafličku bez polevy:

60 kcal
Bílkoviny 3 g
Sacharidy 10 g z toho cukry 3 g
Tuky 1,12 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,45 g
Vláknina 0,25 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat