pondělí 10. září 2018

Brown banana blondies


Dostala jsem chuť si po dlouhé době dopřát nějaký koláček s úplně nezvyklou polevou, kterou jsem ještě nikdy neměla 😊 Zároveň jsem toužila vyzkoušet třtinový cukr, kterého jsem se vždy bála, ale ve výsledku s nim nejsou hodnoty nějak zásadně ovlivněné a chuťově je ta poleva opravdu úplně jiná než jsem kdy dělala 😍 
Ve stories jsem se Vás ptala ohledně stévie, ale teď mě zajímá obecně, čím vy nejraději sladíte? 🤔
Já doposud používala javorový sirup, ale hodlám vyzkoušet i jiné možnosti a uvítám jakékoli tipy! 🤗


RECEPT:

Těsto:

50 g špaldové mouky hladké
50 g arašídového másla @myproteincz
80 g čokoládového proteinu
2 lžičky skořice 
1 vejce
1/4 lžičky soli
1/2 ks rozmačkaného banánu
1 tabletka stévie
70 ml mléka

Poleva:

40 g másla (použila jsem klasické, ale můžete vyzkoušet i arašídové)
4 lžíce třtinového cukru
2 lžíce mléka 
Špetička soli
1 lžička skořice 
60 g proteinu

POSTUP:

Nejprve si zapneme troubu na 180°, na těsto smícháme všechny ingredience, necháme 5 minutek odstát a poté přelijeme do připravené formy s pečícím papírem a dáme na půl hodinky cca péct 😊 Mezitím si na plotně v hrnci rozpustíme máslo a chvilku na středním ohni mícháme, do něj pak přidáme třtinový cukr, mléko, sůl a přivedeme k varu. Poté stáhneme z plotny, nechámechvilku zchladit a přidáme skořici a protein. Vylijeme na upečenou buchtu a necháme vychladnout.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 kousek:

110 kcal
Bílkoviny 8,6 g
Sacharidy 8 g z toho cukry 4,4 g
Tuky 4,8 g z toho nasycené mastné kyseliny 2,2 g
Vláknina 1 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat