sobota 15. září 2018

Česnekové brambory s parmazánem


Já vím, tahle fotka zrovna za moc nestojí, ale co Vám garantuji, že ta chuť byla naprosto skvělá 👌 A to není všechno, díky nakrojení brambor byly extrémně rychle hotové, takže není potřeba žádné předvaření, prostě jen šup do trouby a čekat! ❤ Ani nevím, do jaké kategorie bych je zařadila, asi jako přílohu? 🙊 Já jsem je měla spíš jako takovou chuťovku místo brambůrek a rozhodně jsem je nedělala naposledy, protože kam se na to nějaké brambůrky hrabou 😍
Už jste zkoušeli udělat brambory na tento způsob? 😊

RECEPT:

6 ks brambor
15 ml olivového oleje
1 stroužek česneku
20 g parmezánu
Sůl
Pepř
Případně petrželka

POSTUP:

Brambory opláchneme ale neloupeme, najdeme si nějakou nejlépe dřevěnou lžíci, do které brambory po jedné položíme a nožem krájíme podélně od začátku až do konce, dokud se nedotkneme horní části dřeva. Tím bramboru nepřekrojíme celou a zároveň budou všechny řezy stejně hluboké. Poté jsem si smíchala olivový olej, česnek, sůl a pepř a mašlovacím štětečkem jsem brambory potřela touto směsí tak, že jsem štětečkem vjela do všech řezů, aby byly pořádně ochucené. Nechala jsem je péct na 200° cca 20 minut, poté vyndala, posypala nastrouhaným parmezánem a nechala je ještě cca 10 minutek. Dozdobit můžeme petrželkou.


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 bramboru:

100 kcal
Bílkoviny 3 g
Sacharidy 13 g z toho cukry 1 g
Tuky 3,4 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 2 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat