sobota 15. září 2018

Chia pudink s domácí zmrzlinou

Tenhle výtvor byl takový výstřel do tmy, kdy jsem chtěla mermomocí vyzkoušet ke svačině chia puding, který jsem měla už strašně dlouho zpátky a pomalu jsem už zapomněla, jak chutnal. Musím říct, že byl doopravdy výborný, a i přes všechny tátovy narážky typu "vždyť to vypadá jako jikry" jsem si na něm moc pochutnala! Taky máte doma někoho, kdo se nad vašimi výtvory spíše jen zhrozí?

RECEPT:

50 g chia semínek
80 ml rostlinného mléka
30 g tvarohu
50 g ricotty
5 g javorového sirupu
40 g mražená lesní směs

POSTUP:

Nejprve ponoříme chia semínka do sojového nápoje a necháme v lednici nabobtnat (měla jsem to tam tak 2-3 hodinky). Poté vzniklý pudink navrstvíme na dno sklenice. Na to přidáme smíchaný tvaroh s 25 g ricotty a sirupem. Navrch přijde zmrzlina, kterou vytvoříme v mixéru, kde rozmixujeme lesní směs a zbylých 25 g ricotty. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

407 kcal
Bílkoviny 15 g
Sacharidy 27 g z toho cukry 10 g
Tuky 22 g z toho nasycené mastné kyseliny 5 g
Vláknina 17 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat