úterý 11. září 2018

Čokoládová avokádová pěna

Což takhle dát si místo vína dvojku čokoládové pěny? 😱 Na tuhle záležitost mám spadeno už celkem dlouho, ale vždy, když už jsem se k tomu chystala, jsem zjistila, že jsem zapomněla koupit avokádo 🙈 No ale konečně jsem si vzpomněla a receptík je na světě 😇 Ale proboha, už zase dloooouho nebudu fotit skleničku, je to takovej vopruz, odraz světla všude, odraz pozadí, přes který nebylo vidět ani na vnitřek, no prostě všude samá fyzika a to po mě nechtějte 😂 Radši už k receptu 😊 

RECEPT cca 3 porce: 

1 avokádo 
1 banán
1 odměra proteinu
5 ml javorového sirupu 
1 lžička arašídového másla 
2 lžičky kakaa 

POSTUP: 

Rozmixujeem avokádo spolu s banánem, vmícháme protein, arašídové máslo, kakao a javorový sirup a metličkou trochu prošleháme. No a máme hotovson 👍 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept (3 porce): 733 kcal 

Bílkoviny 30 g 
Sacharidy 39 g z toho cukry 23 g 
Tuky 51 g z toho nasycené mastné kyseliny 8 g 
Vláknina 17 g 
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat