úterý 11. září 2018

Čokoládová snídaňová pizza

Jak už jistě víte, jsem velkým milovníkem pizzy, a to nejen té na slano, ale i na sladko 😱 Dneska jsem ale dostala chuť zároveň i na čokoládu, takže jsem se rozhodla pro čoko verzi 🍫 No a  vzhledem k tomu, že jsem koupila obří granátové jablko, ho teď budete v mých receptech vídat asi dost často 😂 Ale co, mě se líbí ten nádherný odraz světla 😍 

RECEPT:

80 g ovesných vloček
80g bílého jogurtu
2 odměrky proteinu
1 vejce
1 lžička kypřícího prášku
2 lžičky kakaa

OZDOBA:

Ricotta
Arašídové máslo
Sirup od @myproteincz
Jahůdky
Granátové jablko


POSTUP:

Rozmixujeme ovesné vločky dohladka, poté přidáme do mixéru zbylé ingredience a spolu rozmixujeme do hustějšího těsta. To vylejeme na pečící papír a vytvarujeme do kulata. Dáme do trouby na 160°cca 15 minut. Poté zdobíme vším, co nám přijde k chuti 😜 


NUTRIČNÍ HODNOTY jen na těsto:

764 kcal
Bílkoviny 81 g
Sacharidy 67 g z toho cukry 9 g
Tuky 18 g z toho nasycené mastné kyseliny 7 g
Vláknina 10 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat