úterý 11. září 2018

Čokoládové soufflé

K tomuhle výtvoru jsem se inspirovala nedávno v bille, kde jsem šla kolem směsi, ze které uděláte těsto, hodíte na pár minutek do trouby a máte z toho lehký dezertík, který má na povrchu krustičku a vevnitř zůstane tekutý 😍 A to mě prostě nenechalo v klidu spát 😂 Tak jsem se rozhodla to prubnout sama doma ze surovin, které tam prostě najdu a pochopitelně jsem se to snažila zachovat ve zdravějším stylu a ejhle, čokoládové suflé v light verzi je na světě! 👌 

RECEPT na dva kousky:

25 g hořké čokolády
15 g arašídového másla od @myproteincz
5 g másla
1 ks vejce 
1,5 polévkové lžíce špaldové mouky
15 g čokoládového proteinu @promincz
5 ml javorového sirupu
10 ml polotučného mléka

POSTUP:

Vejce rozklepneme do mísy a vyšleháme, přidáme protein, javorový sirup a mouku a šleháme dál. Mezitím si na plotně necháme rozpustit hořkou čokoládu spolu s arašídovým a obyčejným máslem. Tuto směs poté přilejeme k druhé vyšlehané směsi a zamícháme, konzistenci doladíme mlékem (ne moc hustá, ne moc řídká 😀). Celé těsto vlijeme do formiček na košíčky, které jsou nejlépe vsazené do muffinové formy, a necháme péct, u mě to trvalo 10 minut na 180°. Dbejte na to, abyste celou dobu těsto sledovali, a pokud budete mít pocit, že se krustička na povrchu vytvořila dříve nebo později, prostě to odhadněte podle sebe. 


NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept: 

519 kcal
Bílkoviny 28 g 
Sacharidy 36 g z toho cukry 10 g
Tuky 29 g z toho nasycené mastné kyseliny 12 g
Vláknina 7 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat