úterý 11. září 2018

Datlové proteinové tyčinky

Už jste si zkoušeli udělat vlastní proteinové tyčinky? 😱 Já protože jsem dlouho nekupovala žádné, rozhodla jsem se si doma vyrobit zásobičku. Tyhle musím opravdu pochválit, jsou jednoduché, slaďounké, vláčné a budete k tomu potřebovat jen pár ingrediencí ☺️ Navíc mají úplně super nutriční hodnoty, i když mají celkem dost cukru kvůli kokosové mouce, ale to se taky jednou za čas nepo****😂 Určitě na hodnoty mrkněte dole, máte je tam na jednu porci 😘  Dneska jsem si jednu vzala na celodenní výlet a jsou opravdu super i na doplnění energie před velkým výšlapem 😄 

RECEPT na 10 porcí (ingredience dávat od oka):

200 g loupaných sušených datlí
100 g kokosové mouky
100 g arašídového másla
1 odměrka proteinu
10 ml mléka

POSTUP:

Datle nakrájíme na malé kousky, aby je mixér lépe zpracoval, a rozmixujeme. Přendáme je do mísy a přisypeme kokosovou mouku, arašídové máslo a protein. Ingredience opravdu dávejte od oka, dokud se vám těsto nespojí. Je to docela práce, ale určitě si poradíte 😉 Já ve finále zakápla trošinkou mléka, aby to doopravdy drželo krásně při sobě. 


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

162 kcal
Bílkoviny 8,4 g
Sacharidy 16,5 g z toho cukry 14 g
Tuky 5,6 g z toho nasycené mastné kyseliny 1,6 g
Vláknina 6,2
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat