úterý 11. září 2018

Domácí rýžová kaše

Hned ze začátku se zeptám, kdo z Vás už měl doma někdy takhle obří skořici na obrázku vpravo? 😂 My ji tenkrát přivezli z Řecka a zůstala nám zabalená na regálu v poličce, tak jsem ji využila aspoň jednou 😃 Dnes jsem si konečně řekla, že když už jsem dělala rýžovou kaši ze směsi, tak jí zkusim taky bez ní, přeci jen na tom není nic těžkého. Chutnala mi moc, jen ještě budu muset zapracovat na tom dochucení, každopádně jsem ji musela ještě rozmixovat, protože největší kousky v kaši, které snesu, jsou ovesné vločky a to jsem se to ještě musela naučit 🙈 Výsledek na fotce nevypadá nijak vábně, ale pokud si chcete taky udělat svojí rýžovou kaši, tak proč ji nezkusit! 😊 

RECEPT:

100 g rýže
150 ml mléka
3 lžičky skořice
5 ml javorový sirup
15 g protein

POSTUP:

Rýži dáme do hrnce spolu s mlékem a vaříme do zhoustnutí. Dochutíme skořicí, javorovým sirupem, popřípadě i proteinem. Navrch jsem dala jahůdky sušené mrazem, arašídy, borůvky a kokosovou mouku, no a nesmí chybět lžička s proteinellkou 😍

NUTRIČNÍ HODNOTY:

527 kcal
Bílkoviny 25 g
Sacharidy 96 g z toho cukry 12 g
Tuky 4 g z toho nasycené mastné kyseliny 1,6 g
Vláknina 4 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat