sobota 15. září 2018

Fazolové brownies


Tak tohle byla doopravdy otázka času, kdy tuhle prazvláštnost vyzkouším, jelikož to na mě skákalo ze všech koutů, a pokaždé jsem si řekla "Fuj, tak to nikdy!" a pokračovala vesele dál. No jenže mi to posléze nedalo, jelikož jsem si u příspěvků často mohla přečíst slova typu "Fazole nenávidím, ale tohle je pecka!", a čím dál tím víc mi to vrtalo hlavou. No kdo to kdy vymyslel? Buchtu z fazolí? Vyzkoušela jsem to, a musím všem ostatním dát za pravdu! Nejenže z buchty fazole nejdou ani krapet cítit, ale právě díky ním je tahle vymoženost nabitá bílkovinama jak blázen a já jsem přesvědčená, že tohle nebyla moje poslední zkušenost s pečením z fazolí! Jděte do toho lidi, a uvidíte sami! Navíc je to maximálně jednoduché 😊 

RECEPT na várku přibližně 20 menších buchet:

Červené fazole z plechovky 200 g
Vejce 2 ks
Kakao 20 g
Protein (nejlépe čokoládový) 60 g - pokud ho vynecháte, budete muset více sladit a přisypat mouku
Skořice mletá 1 lžička
Kypřící prášek do pečiva 1/2 lžičky
Špaldová mouka celozrnná 70 g
Med 2 lžičky
Arašídové máslo 2 lžičky
Sójový nápoj Natural BIO dm (nebo jiné mléko) cca 50 ml na vyrovnání konzistence


POSTUP:

Fazole opláchneme a hodíme do mixéru spolu se všemi ostatními ingrediencemi a mixujeme do hladka. Vylijeme na menší plech či zapékací formu vyloženou pečícím papírem a pečeme zhruba 20 minut na 180°. No a je to! 😄 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept (na jeden kousek dělte cca 20):

1029 kcal
Bílkoviny 90 g
Sacharidy 100 g z toho cukry 17 g
Tuky 25 g z toho nasycené mastné kyseliny 6,5 g
Vláknina 27 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!😊

Žádné komentáře:

Okomentovat