úterý 11. září 2018

Jahodová bublanina

Dneska tu mám opět něco lehčího pro ty naše mlsné jazýčky 😛 Úplná ideálka k bazénu s citronovou vodou nebo jako zákusek ke kafíčku, to už nechám na vás. V @pepco_cz jsem zchrastila tuhle parádní formu za 49 Kč, která není ani moc velká, ani moc malá, a samou radostí jsem ji ještě ten den ozkoušela 😍 Pokud sháníte, rozhodně si pro ni utíkejte, protože u mě splnila všechna má očekávání 😂 No a pokřtila jsem ji touto jahodovou bublaninou, která zasytí, ale neuškodí 😱 S jakým ovocem máte bublaninu nejradši vy? 😊 

RECEPT:

140 g ovesných vloček
70 g proteinu
1 vejce (zvlášť žloutek a bílek)
30 g kokosové mouky
300 ml kefíru
1 lžička skořice
1 lžička citronové kůry
1 lžička javorového sirupu
A jahody co hrdlo ráčí 😍 

POSTUP:

Nejprve si vyšleháme sníh z jednoho bílku a rozmixujeme si vločky, které přidáme ke žloutku spolu s proteinem, kokosovou moukou, skořicí a javorovým sirupem. Poté přijde na řadu kefír, který přimícháme ke směsi a ovoníme nastrouhanou citronovou kůrou. Poté opatrně vmícháme do bílku a zkontrolujeme konzistenci, měla by být řidší, ale ne moc (to moje vysvětlování 🙈). Bublaninu vylijeme na pečící papír na připravený plech (nebo do máslem vymazané a moukou vysypané formy jako já) a navrch naskládáme ovoce dle libosti, u mě to vyhrály jahůdky. No a kdo má rád, může si je pochopitelně vmačkat i dovnitř (jako třeba jáá ❤️). Pečeme na 180° zhruba půl hodinky až 40 minut. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept (v závorce uvádím na jeden kus): 


1173 kcal (196 kcal)
Bílkoviny 94 g (16 g)
Sacharidy 137 g (23 g) z toho cukry 35 g (5 g)
Tuky 24 g (4 g) z toho nasycené mastné kyseliny 9 g (1,5 g)
Vláknina 27 g (4,5 g)
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat