úterý 11. září 2018

Jahodový koláč


Dnes padlo rozhodnutí na něco sladšího, protože jsem měla choutky 🙊 A tak jsem sáhla po tuně jahod, které jsem vyfasovala a nevěděla, co s nimi, no a skoro všechny skončily v tomto koláčku 🍓 To bych přeháněla, ale faktem je, že jsou v každé vrstvě 😍 A výsledek? U mě dobrý 👌 

RECEPT 


(hodně hodně od oka, takže přidávejte podle oka, aby byla konzistence ne úplně hustá, ani tekutá):
250 g špaldové mouky
50 g ovesných vloček
1 ks vejce 
12 g kypřícího prášku do pečiva
150 ml mléka
5 ml oleje
30 g proteinu (použila jsem čokoládový)
40 g jahod
15 ml javorového sirupu

NÁPLŇ:

100 g tvaroh odtučněný
20 g jahod

OZDOBA:

hořká čokoláda
jahůdky

POSTUP: 

V mixéru rozmixujeme ovesné vločky, vysypeme je do mísy, přidáme špaldovou mouku, mléko, vejce, protein, olej, javorový sirup, kypřící prášek, dále v mixéru rozmixujeme jahody a také je přidáme. Důkladně promícháme a vlijeme do formy. Pečeme cca půl hodinky na 150°. Poté necháme vychladnout, koláč rozpůlíme veprostřed a potřeme připraveným krémem z tvarohu a rozmixovaných jahod. Necháme ztuhnout v lednici. Nakonec ještě dozdobíme vršek rozpuštěnou hořkou čokoládou a jahůdkama a necháme opět ztuhnout. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

1926 kcal
Bílkoviny 86 g
Sacharidy 262 g z toho cukry 32 g
Tuky 57 g z toho nasycené mastné kyseliny 26 g
Vláknina 36 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat