úterý 11. září 2018

Kefírový koláček


Dnešní den jsem si potřebovala nějak zpříjemnit před celým dnem v práci, a tak jsem si chtěla dát něco pořádnýho a sladkýho 😄 Takže jsem popadla mixér a pár ingrediencí, které byly právě po ruce, splácala jsem je dohromady a vznikl z toho výborný, sytý ale nadýchaný koláček 😍 Navíc jsem potřebovala vyzkoušet novou formičku tentokrát z Kiku taky asi za 50 Kč, tu jsem tam prostě nemohla nechat 🤓 

RECEPT:

30 g špaldové mouky 
60 g proteinu 
5 ml javorového sirupu
30 ml kefíru
1 vejce (zvlášť žloutek a bílek)

OZDOBA:

Čokoládový a jahodový pudink, ostružiny, rybíz, borůvky 😊

POSTUP:

Troubu si předehřejeme na 150° a mezitím si vyšleháme sníh z jednoho bílku, do žloutku přidáme mouku, protein, sirup a kefíru, vzniklou směs přelijeme ke sněhu a spolu opatrně promícháme. Těsto nalijeme do formy a pečeme cca 25 minutek.


NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept bez ozdob:

439 kcal
Bílkoviny 55 g 
Sacharidy 33 g z toho cukry 8 g
Tuky 9 g z toho nasycené mastné kyseliny 3,3 g
Vláknina 4,2 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat