úterý 11. září 2018

Kokosová kaše

Taky tak milujete kaše? 💕 Já jsem teda jejich velkým milovníkem, a hrozně ráda zkouším nové a nové druhy, příchutě, ozdoby, všechno možné. A dneska jsem si řekla, že bych mohla zkusit udělat kaši kokosovou, kterou jsem ještě nikdy neměla 😱 Abych řekla pravdu, tak tady bych to hodnotila jako "nenadchne, neurazí", měla takovou jinou konzistenci než klasická třeba rýžová kaše, chuťově taky úplně něco jiného, ale jako byla dobrá, jen rozhodně nepatří k mým nejoblíbenějším 😊 To možná proto, že na kokos musím mít vždy vyloženě chuť, a to se dnes asi úplně nekonalo 😀 Ale milovníci kokosu, s chutí do toho! 👍 

RECEPT:

60 g kokosové mouky
130 ml mléka
20 g proteinu

POSTUP: 

Mléko přivedeme k varu a postupně vmícháváme kokosovou mouku, pak přidáme protein a vaříme, dokud kaše nezhoustne. Já jsem kaši ozdobila granátovým jablkem (jak nečekané 😂), třešněmi, arašídy a mandličkami, plus jsem kousek kaše nabarvila na růžovo, prostě jen tak, aby to bylo hezčí 🙊😀 


NUTRIČNÍ HODNOTY na kaši bez ozdob:

326 kcal
Bílkoviny 31 g
Sacharidy 21 g z toho cukry 18 g
Tuky 8 g z toho nasycené mastné kyseliny 6 g
Vláknina 25 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat