úterý 11. září 2018

Kokosové vafle

Dneska si pro změnu dáme vafle 😂 Nezlobte se na mě, ale moje prvotní nadšení z vaflovače stále přetrvává a pořád hledám nové ingredience, které bych do něj mohla narvat 😄 A tuhle svou touhu jsem spojila s mým prvním experimentováním s kokosovou moukou, která mě mimo jiné uchvátila natolik, že si těch receptíků s ní teďka užijete! 😜 Já ji zchrastila v DMku , každopádně už mam vyhlídnutá i jiná místa, kde se dá koupit za lepší peníz (kdybyste chtěli info, stačí napsat, ale ještě to není ozkoušené 😘). 

RECEPT na dvě vafličky:

40 g kokosové mouky
20 g špaldové mouky
15 g proteinu (já používám CFM Evolution od @promincz)
45 g bílého jogurtu
80 ml sojového mléka (víc nebo míň podle konzistence, to uvidíte 😉) 1 ks vejce
20 g borůvek

POSTUP: 

Všechno smíchat, borůvky rozmixovat, těsto rozdělit na dvě půlky, do jedné přilít borůvky, půl napůl těsto nalít na vaflovač a jen čekat 4 minutky - lehký co? 😃 No a koho to zajímá, polité jsou proteinellou, hořkou čokoládkou, a pak už jen navrch pár borůvek a malin 😍 

NUTRIČNÍ HODNOTY bez ozdůbek, jen čistě vafle:

561 kcal
Bílkoviny 34 g 
Sacharidy 43 g z toho cukry 18 g
Tuky 25 g z toho nasycené mastné kyseliny 12 g
Vláknina 23 g! 
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat