sobota 15. září 2018

Kynuté proteinové lívance


Dneska mám pro Vás recept na tuhle nádheru, co jsem musela sníst nadvakrát, protože toho byl kopec a bylo to doopravdy syté. A ano, jak většina z vás uhádla, jedná se o lívance, konkrétně kynuté lívance s proteinem, do jedné půlky jsem přidala kakao (jen tak pro efekt 😀) . Poprvé se mi konečně povedlo mít lívance nadýchané a ne jenom placky, co vypadají jako papír!😂 A proto Vám tenhle recept rozhodně musím doporučit, vyzkoušejte a uvidíte sami, navíc jsou jen z pár surovin! 

RECEPT:

100 g špaldové mouky
1 ks vejce
150 ml rostlinného mléka (nebo jaké je vám nejvíc při chuti) - u mě Soja Drink Natur BIO @dm_cesko
10 g kakaa
50 g proteinu (já zvolila čokoládový CFM Evolution od @promincz)
3 g třtinový cukr
10 g droždí
35 g hořké čokolády (já mám 81% z @lidlcz)
10 g mražená lesní směs
10 g mandle & vlašské ořechy

POSTUP:

Nejprve zaděláme kvásek, do hrníčku dáme droždí společně s cukrem a trochou ohřátého mléka a necháme vyběhnout cca 10 minut. Mezitím si do mísy dáme špaldovou mouku s vajíčkem a mlékem a přidáme protein, kdo chce, může přidat kakao. Vyběhnutý kvásek vlijeme do mísy, zamícháme, přikryjeme utěrkou, a necháme na teplém místě vykynout cca hodinku. Poté opečeme na pánvi a můžeme podávat polité rozehřátou čokoládou s lesní směsí a ořechy.

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

990 kcal
Bílkoviny 64 g
Sacharidy 100 g z toho cukry 16 g
Tuky 36 g z toho nasycené mastné kyseliny 14 g
Vláknina 18 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

1 komentář:

  1. Ahoj, já miluji proteiny. Většina lidí je pije, protože musí, já je piju, protože mi chutnají! :-D Většinou si ho přidávám do smoothie. Z toho si pak dělám Smoothie bowl s ovoce, ořechy a semínky. Moc mi to chutná a navíc je to perfektně vyvážená snídaně. Také jsem si na to koupila speciální misku z tohoto eshopu, aby se to hezky hodilo!

    OdpovědětVymazat