pondělí 10. září 2018

Lavaš špaldová pizza


Tak přátelé, konečně i já jsem se dočkala a dostala možnost ochutnat ten oblíbený @lavas_zdravychlieb , který jsem dosud vídala jen na instagramu 😍 A už vím, proč si ho všichni tak chválí, protože je prostě perfekto! 👌 Zatím jsem ochutnala jen ten špaldový a musím se přiznat, že jsem ho ujídala i samotný, jak je výborný 🙊 No a co jiného bych mohla jako první s lavašem vymyslet, než z něj udělat pořádnou pizzu, na kterou mě nalákala už několikrát moje @rommiemax a nelhala, je to opravdu skvělá záležitost a co víc, strašně rychlá a zdravá, no a o nutričních hodnotách ani nemluvím, mrkněte níže! Takže asi nová závislost? Uvidíme, co ten zbytek, ale zatím u mě prostě zabodoval 💛 Jinak už dovážejí KONEČNĚ i do Česka a tak se ptám, kdo už ho taky vyzkoušel? 🤔

RECEPT:

1 ks lavaš špaldový
140 g rajčatový protlak
1/2 ks cibule
2 stroužky česneku 
6 plátků kuřecí prsní šunky
6 plátků sýru Boryna 20%
1/2 ks papriky
30 g lilku
Provensálské byliny
Bazalka
Sůl 

POSTUP:

Nejprve si přehneme lavaš na polovinu a položíme na plech na pečící papír. Vedle v hrnečku si smícháme rajčatový protlak s prolisovaným česnekem, nakrájenou cibulkou, promícháme, rozprostřeme po celé ploše lavaše a lehce posolíme. Navrch naskládáme igredience podle chuti, já volila šunku, nízkotučný sýr, papriku a lilek, zasypala jsem provensálskými bylinami a strčila do trouby na 180° 10-15 minutek. Po vyndání jsem ještě dozdobila bazalkou 🌱

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks (ten obří co vidíte na fotce):

189 kcal
Bílkoviny 13,25 g
Sacharidy 29,75 g z toho cukry 1,5 g
Tuky 1,75 g z toho nasycené mastné kyseliny 0, 1 g
Vláknina 1,6 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat