pondělí 10. září 2018

Lehký těstovinový salát


S příchodem horkých letních dnů u mě pomalu ale jistě odchází chuť na teplá a hutná jídla 😊 Umíte si představit, že se ve třicítkách cpete k obědu svíčkovou? 😂 Já teda rozhodně ne, a v tomhle momentě přichází na řadu různé saláty, ať už klasické zeleninové, nebo i těstovinové 😊 Musím říct, že čím jsem starší, tím více přicházím na chuť studeným jídlům celkově, například dřív pro mě bylo nepředstavitelné dát si studený toast nebo pizzu, ale teď si to naopak užívám, znáte to taky, nebo jsem jen divná? 😂 Co se týče těstovinových salátů, sázím obvykle na kombinaci všeho možného, co mám doma, protože si myslím, že u takových jídel snad nelze šlápnout s ničím vedle 😀 Na fotce vidíte rýžové těstoviny s avokádem, rajčetem, okurkou a česnekovým dipem, což je pro mě úplně dostačující, obzvlášť protože kombinace česnek a avokádo je za mě vážně 🔝 

RECEPT na jednu porci:

80 g rýžových těstovin (nebo jaké vám přijdou k chuti)
1/3 ks avokáda
11 ks cherry rajčátek
1/3 ks salátové okurky
Sůl 
Pepř

Dip:

100 g bílého jogurtu
1 stroužek česneku
Sůl

POSTUP:

Už teď Vám musí být jasné, že příprava je velmi jednoduchá 😊 Nejprve uvaříme těstoviny podle návodu (konkrétně u těch rýžových doporučuji více míchat a při scedění prolít lehce olivovým olejem, aby se těstovinky nelepily), vedle nakrájíme rajčátka, okurku a avokádo. Na dip si jen prolisujeme česnek, který smícháme s bílým jogurtem a solí. Na co nějaké velké složitosti, že? 😀 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

549 kcal
Bílkoviny 9 g
Sacharidy 78 g z toho cukry 7 g
Tuky 23 g z toho nasycené mastné kyseliny 5,5 g
Vláknina 4 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊 

Žádné komentáře:

Okomentovat