úterý 11. září 2018

Letní osvěžení


Dneska přidávám něco trochu méně typického, na druhou stranu v tomto období skvěle využitelného 👌 Domácí zmrzlina ze všech možných druhů ovoce je moje letní nezbytnost a úplně nejradši do každé z nich přidávám mražený banán 🍌 Pokud máte výkonný mixér, rozhodně doporučuji zkusit zkombinovat jakékoli mražené ovoce s mraženým banánem, který po rozmixování má jemňoučkou konzistenci i bez přidání jogurtu či tvarohu, dokonce bych řekla, že je k tomu všemu skvěle zastoupí! Navíc celou zmrzlinu osladí tak, že už není třeba dochucovat 😍 Já si zmrzku pro dnešek zpestřila dračím ovocem 😛  Za mě je to jednoznačně ideální spojení a můj věrný letní společník 🙊 Co vy, už jste zkoušeli mixovat mražený banán, popřípadě s čím ho nejraději kombinujete vy? 😊 Jinak co se týká fotky, nevyšla mi úplně podle představ, takže to pro mě znamenalo hodně úprav, což je bohužel dost vidět, takže snad se vám fotka bude líbit i tak 😊 

RECEPT:

2 ks mraženého banánu
200 g lesní ovoce
100 g dračí ovoce
30 g kokosové lupínky

POSTUP:

První vrstvu jsem vytvořila pomocí 100 g červeného lesního ovoce ve spojení s 1/2 banánu. Vše jsem jen spolu rozmixovala. Druhá vrstva je černé lesní ovoce rozmixované s druhou půlkou banánu. Vršek tvoří pitaya rozmixovaná s kokosovými lupínky a celým banánem. Jako ozdobu jsem použila dužinu dračího ovoce a kokosové lupínky.

NUTRIČNÍ HODNOTY:

469 kcal
Bílkoviny 7 g
Sacharidy 62 g z toho cukry 50 g
Tuky 21 g z toho nasycené mastné kyseliny 9 g
Vláknina 9 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat