úterý 11. září 2018

Lilkové lasagne


Tenhle recept jsem vyzkoušela, když jsem potřebovala spotřebovat pár věcí, z toho hlavní roli hrál lilek. A jelikož jsem zrovna neměla kreativní náladu, nechala jsem se inspirovat na blogu @mycookingdiary a vytvořila jsem tyhle lilkové lasagne, do kterých jsem přidala i trochu těstovin, jelikož k obědu jím ráda sacharidová jídla a tento recept spíše směřoval low carb směrem 😊 Takže kdo jede lowcarb, není problém těstoviny vynechat 👍

RECEPT jedna porce:

1 ks lilek
50 g těstoviny s medvědím česnekem z 
1/2 ks mrkev
20 g cibule 
1 ks česnek 
30 g rajčatového protlaku
80 g cherry rajčat 
65 g mozzarella
15 g parmazánu
5 g olivový olej
Sůl 
Pepř 

POSTUP: 

Nakrájíme a nasolíme lilek, který necháme vypotit. Mezitím na pánvi na troše olivového oleje osmahneme nakrájenou cibuli s mrkví a česnekem, chvilku podusíme, přidáme rajčatový protlak, nakrajená rajčata, sůl, pepř a vedle uvaříme v osolené vodě těstoviny.  Poté necháme chvilinku na mírném plamenu vařit a vypocený lilek mezitím strčíme na chvilku do trouby na 180°. Pak lilek vyndáme a do připravené zapékací misky pokládáme vrstvy lilku, na to připravenou rajčatovou směs, mozzarellu, těstoviny a postupně solíme a pepříme dle chuti 😊 Takhle pokračujeme a pak vložíme do trouby na 180° cca půl hodinky. Těsně před koncem posypeme troškou parmezánu 😊

NUTRIČNÍ HODNOTY:

548 kcal
Bílkoviny 27 g
Sacharidy 59 g z toho cukry 11,54 g
Tuky 22,38 g z toho nasycené mastné kyseliny 11,52 g
Vláknina 11 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat