pondělí 10. září 2018

Low Carb lívanečky


Na lívancích mě baví ta strašná spousta kombinací, které jdou vymyslet a o to radši je obměňuji! Ještě se mi ani jednou nestalo, že by mi nějaká verze lívanců nechutnala, pro mě je to vážně vděčné jídlo 😍 Taky byste je mohli mít ke snídani denně? 😄 Já teda jo, a nejlépe s donáškou až do postele 😂 Nazdobené to není dokonale, ale o to lépe to podle mě i vypadá 👌 Z kterých ingrediencí máte lívance nejraději vy? 🤔

RECEPT na 8 kousků:

4 lžíce kokosové mouky
1 lžíce špaldové mouky
80 g zakysané smetany
40 g 33% smetany
80 g ricotty
2 vejce
130 ml mléka
1 lžička prášku do pečiva

POSTUP:

Všechno smícháme, dokud nám nevznikne těsto tak akorát husté, konzistenci ladíme mlékem podle oka. Poté osmahneme na pánvičce a můžeme zobat 😂


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 kus:

91 kcal
Bílkoviny 5 g
Sacharidy 4 g z toho cukry 2,7 g
Tuky 6 g z toho nasycené mastné kyseliny 3,5 g
Vláknina 2 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat