úterý 11. září 2018

Špenátová cizrna

Nejdřív mi řekněte, jak jste na tom s cizrnou vy? Máte nějaké tipy na úpravu? Pro mě byl tohle opravdu velký experiment a výstřel do tmy, jelikož moje poslední vzpomínky na cizrnu z dětství byly "blé 😰" a rozhodla jsem se s ní prolomit ledy. No jak jste asi poznali z instastories (pokud jste viděli), nejoblíbenější oběd se z toho zrovna nestal. I přesto, že v téhle formě jsem to zvládla sníst naprosto s přehledem, jsem se prostě za ta leta pořád nepřenesla přes tu zvláštní chuť cizrny. ALE! Pokud vám cizrna chutná, myslím, že by i tohle mohlo být něco pro vás 😉 

RECEPT:

200 g předvařené cizrny ve slaném nálevu (měla jsem z mexického týdne v @lidlcz
150 g čerstvého špenátu
1 stroužek česneku
30 g cibule
30 g mozzarelly
30 g ricotty
Sůl 
Pepř

POSTUP:

Na pánvi osmahneme cibulku s česnekem, přidáme špenát a podusíme, poté přidáme ricottu a mozzarellu. Na závěr dosolíme a dopepříme a přidáme cizrnu (pokud nemáte předvařenou a z nálevu tak je potřeba ji přes noc namočit a druhý den uvařit).

NUTRIČNÍ HODNOTY:

371 kcal
Bílkoviny 25 g
Sacharidy 36 g z toho cukry 7 g
Tuky 11,2 g z toho nasycené mastné kyseliny 5,3 g
Vláknina 17 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat