neděle 9. září 2018

Nejkrémovější ovesná kaše


Milí zlatí, právě jsem udělala opět jeden revoluční krok, a to ten, že se mi konečně podařilo udělat ovesnou kaši Z VODY tak, aby mi neskutečně chutnala! 😂 Navíc ta konzistence? To jsem nežrala 😄 Prostě kaše neskutečně krémová, která se rozplývá na jazyku, a to jen díky tvarohu a ricottě! 😉 Pokud jste ještě jako já nedali šanci kaši s vodou místo mléka, tak tuhle byste rozhodně neměli přehlédnout! 👌 Děkuji zlaté @verusfight , která mě přivedla na myšlenku dát do kaše tvaroh ❤ No a na vrchu vidíte mého dalšího oblíbence, čokoládu Johnny Doodle v hořké verzi se slaným fondánem! Totálně jsem si ji zamilovala a to tak, že už mi dochází, je to fakt totální 💣! Objednat ji můžete na e-shopu @promlsouny ❤

RECEPT:

65 g ovesných vloček 
Voda
50 g tvarohu odtučněného
10 g ricotty
10 g arašídového másla 
1 tabletka stévie

POSTUP:

Pro nejlepší konzistenci doporučuji vločky rozmixovat, ale je to krok navíc, který není nutný. V kastrolu na zapnutém sporáku smícháme vločky s vodou (množství podle požadované konzistence) a přihodíme tabletku stévie, kterou necháme rozpustit. Poté vmícháme ricottu, tvaroh a arašídové máslo a mícháme spolu do zhoustnutí. No a dokonalost je na světě 👌

NUTRIČNÍ HODNOTY:

354 kcal
Bílkoviny 18 g
Sacharidy 48 g z toho cukry 3,6 g
Tuky 10 g z toho nasycené mastné kyseliny 2,2 g
Vláknina 5,5 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat