sobota 15. září 2018

Nepečená pudinková placka


Tahle mňamina mě napadla v souvislosti s tím, že jsem potřebovala zdělat sušenky od @biopekarna_zemanka , přičemž se mi už nechtělo zapínat troubu a ani se vlastně moc zdržovat. No a tak mě napadlo udělat takovou nepečenou placku. Po ruce byl pistaciový pudink, který jsem využila jako vrchní vrstvu, ale abych pravdu řekla, lepší by to bylo s čokoládovým, tenhle mě chutí zrovna nenadchl 😄 Ale budiž, celek stojí za to a určitě se to neztratí 😉


RECEPT od oka:

100 g medové perníčky
20 g arašídové máslo 
30 g máslo 
30 g ricotta
60 g vlašské ořechy 
Sojové mléko 

NA VRŠEK:

1 balení Pudink pistáciový (nebo jiný) 
1/2 l mléka 
30 g protein (na oslazení místo cukru) 


POSTUP:

Do mixéru jsem spolu se sušenkama přihodila vlašské ořechy a pomixovala, pak jsem přidala arašídové máslo, máslo a ricottu a znovu pomixovala, poté jsem doladila konzistenci jen úplně minimem sojového mléka. Hotové těsto jsem dala do dortové formy vyložené pečícím papírem, rukama ho rozprostřela po celé ploše a nechala ztuhnout v ledničce cca 3 hodinky, nejlépe přes noc. Pak jsem si uvařila podle návodu na obalu pudink, místo cukru jsem použila protein, hotový jsem ho vylila na korpus, rozprostřela stěrkou a dala opět do ledničky. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

1658 kcal
Bílkoviny 65 g
Sacharidy 126 g z toho cukry 46 g
Tuky 98 g z toho nasycené mastné kyseliny 31 g
Vláknina 6 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat