neděle 9. září 2018

Noky se žampiony

Teda já Vám povím, tohle byl oběd na jedničku! Pro mě byla vážně sci-fi vůbec ta představa, že by mi to chutnalo 😂 Proč? Nesnáším houby. Tak strašně ráda bych je jedla, protože všichni víme, jak jsou jedinečné z nutričního hlediska, ale bohužel mě chutí nikdy moc neoslnily 😭 Jediné, co jsem kdy zvládla, byly smažené bedly a hříbková omáčka, kterou mimochodem miluju, ale hříbky z ní vždycky strkám na kraj talíře 😁 Ale po tomhle obědě ty houby snad i začnu jíst, bylo to vážně poprvé, kdy jsem je snědla do jediné a ještě pomalu oblizovala talíř 👌 Takže tento recept vřele doporučuji, a to i pro antihoubaře jako jsem já 😂

RECEPT 1 porce:

250 g noků (buď připravíte své vlastní - mám na špaldové recept na profilu, já použila špenátové noky z @lidlcz značka Italiamo)
3 žampiony
20 g cibule
1 stroužek česneku
2 ml olivového oleje
Sůl
Pepř
6 listů čerstvé bazalky
Pár snítek petrželky
Arašídy 

POSTUP:

Na pánev kápneme olivový olej a necháme rozehřát, přidáme nakrájenou cibuli s česnekem, poté přihodíme noky a osmahneme je dozlatova pár minutek, mezitím si rozmixujeme bazalku s petrželkou a přidáme na pánev spolu s na plátky nakrájenými žampiony, osolíme, opepříme a necháme spolu chvilku podusit. Vedle mezitím můžeme opražit na suché pánvičce arašídy. A výborný oběd je hotový 👌 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

437 kcal
Bílkoviny 12 g
Sacharidy 80 g z toho cukry 6 g
Tuky 6 g z toho nasycené mastné kyseliny 1,4 g
Vláknina 1,5 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat