sobota 15. září 2018

Ovesná kaše


Takto vypadala moje dnešní snídaně, pravda, žádná velká námaha, ale to je přesně to, co na tom miluji. Zapnete sporák, během pěti minut máte uvařeno a ještě to chutná úplně výborně 😍 Ovesné vločky moc doporučuji z @lidlcz , které mě za 13 Kč uchvátily snad úplně nejvíc! 
Jinak info pro některé z Vás, kdo neviděl instastories, moje nejoblíbenější dobrůtky z DM uvidíte až příští týden, dnes jsem bohužel byla nucena změn plány 😭 Tak snad se moc nezlobíte 🙊😘

RECEPT:

Ovesné vločky 40 g
Soya Drink BIO Natural 200 ml (nebo jiné mléko) 
Ricotta 15 g
Arašídové máslo 5 g
Protein (já použila čokoládový) 30 g

OZDOBA:

Lesní směs mražená 20 g

POSTUP:

Do kastrůlku nalijeme sójový nápoj nebo jiné mléko, ohřejeme a přidáme ovesné vločky, ricottu, arašídové máslo, protein, a mícháme do zhoustnutí. Navrch jsem posypala lesní směsí. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

456 kcal
Bílkoviny 42 g
Sacharidy 38 g z toho cukry 6,5 g
Tuky 13,2 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 6,7 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat