úterý 11. září 2018

Ovesné lívance


Krásný pátek Vám přeji! Dnešní den jsem začala s velkou chutí na nějakou slaďárnu 🙊 a uvědomila jsem si, že jsem dlouho neměla lívance. Hned mě napadlo, že bych mohla konečně prubnout svůj nový, podotýkám gumový, lívanečník původem z aliexpressu, který se tvářil jako dokonalý pomocník 👍 Tak jsem ho popadla, pohledala pánev o stejných rozměrech, do které dokonale pasoval a začala do jednotlivých koleček vlévat těsto. Po ani ne minutě se kuchyní linul palčivý smrad z rozpáleného lívanečníku, takže jsem zavřela všechny dveře, otevřela všechny okna, ale stále jsem neztrácela naději ✊ Když jsem měla pocit, že jsou lívance hotové, začínala jsem mít opět dobrý pocit, když jsem viděla ten krásný jednotný tvar. Lívance jsem začala vynadavat a po chvíli snažení jsem zjistila, že to úplně nejde 🙈 Byly tam na beton přilepené a nechtěly se hnout. Tak jsem na ně vzala nůž, začala je odlepovat od krajů, přičemž se mi pomalu jeden po druhém potrhaly. No skončily v koši, včetně lívanečníku 😡 Jediný, který se mi podařilo zachránit, vidíte úplně dole, tvar hezký co? 😂 Tak jsem vzala zbytek těsta a dodělala je normoš na prasáka, a výsledek? Není to doko, ale jsem spoko 😀 

RECEPT (na tyhle čtyři):

70 g ovesných vloček 
6 g vanilkového pudinkového prášku
10 g arašídového másla od @myproteincz
1 ks vejce
40 ml sojového nápoje z @dm_cesko
6 g smetany na vaření
15 g čokoládového proteinu od @promincz
5 ml javorového sirupu

OZDOBA:

25 g hořké čokolády
2 pokrájené jahůdky

POSTUP:

Ovesné vločky rozmixujeme na co nejjemněji to jde a dáme do misky s ostatními ingrediencemi na těsto, konzistenci případně poupravíme sójovým nápojem. Pánev lehce potřeme olejem a vlijeme těsto, opečeme z obou stran a máme hotovo.

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept: 

659 kcal
Bílkoviny 34 g 
Sacharidy 67 g z toho cukry 11 g 
Tuky 28 g z toho nasycené mastné kyseliny 11 g
Vláknina 10 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat