úterý 11. září 2018

Ovesné vafle

Určitě už jste pochopili, že jsem z vaflovače patřičně nadšená, a vzhledem k tomu, že už mám po státnicích, jsem měla akutní potřebu doplnit tunu vitamínů, protože mě od včera nepřestala bolet hlavička z ustavičného přemýšlení 😂 A jelikož jsem od svého zlatíčka dostala před státnicema tunu hroznového vína a borůvek, bylo jasné, po čem sáhnu 😍 Vafličky jsem ovšem chtěla udělat víc nadýchané než obvykle a zase z jiných surovin, aby to i pro Vás bylo něco nového 😘 Ono těch alternativ je tolik! 💜 A co vy? Máte rádi hroznové víno? 😊 Chtěla bych Vám ještě jednou hromadně mockrát poděkovat za všechny gratulace, hrozně moc mě to potěšilo a cením si toho! 😍 Na chvilku jsem se zase jednou cítila důležitá 😂💕


RECEPT na dvě vafle:

50 g ovesných vloček
1 ks vejce
40 g proteinu
50 ml mléka
1 kapička datlového sirupu
30 g ricotty 

OZDOBA:

Hroznové víno, borůvky, bílý jogurt, strouhaná hořká čokoláda

POSTUP:

Nejprve oddělíme žloutek od bílku a bílek si vyšleháme na sníh. Poté rozmixujeme ovesné vločky na hlaďounkou mouku a přidáme ke žloutku, k tomu dále přidáme i protein a ricottu a naředíme mlékem. Tuto směs dáme celou k bílku a opatrně promícháme. Mezitím si necháme nahřát vaflovač a nalijeme do něj těsto. Z mého vaflovače jsou vafličky za 4 minutky krásně propečené, takže záleží přístroj od přístroje 😊 No a pak už jen dozdobíme 😍 

NUTRIČNÍ HODNOTY a celý recept bez ozdob:

490 kcal
Bílkoviny 47 g
Sacharidy 42 g z toho cukry 6,5 g
Tuky 15 g z toho nasycené mastné kyseliny 6 g
Vláknina 5 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat