úterý 11. září 2018

Ovesné vafličky

Co si dát zítra vafličky, hmmm? 😅 Byla jsem k nedávným narozeninám nečekaně obdarována vaflovačem, po kterém jsem tajně toužila, a to mým milovaným chlapem @roman.smetana.1 , za což jsem mu neskutečně vděčná! ❤️ Hned další den ráno byl plán jasný, ale to bych to nebyla já, abych opět nevyzkoušela nějaký zdravější způsob. Jako jo, byl to trochu risk hned na poprvé, ale vaflovač to zvládl skvěle, až jsem byla překvapená, jak nádherně šly vafličky vyndat. No a samým nadšením jsem je zalila všim možným, co mi přišlo pod ruku, a vzešlo z toho tohle. Možná trochu moc, ale co, snědla jsem to jak malinu a nezbyl ani drobeček! 😂 Těsto bylo tak neskutečně dobré, že už snad ani jiné zkoušet nebudu, a všema padesáti ho doporučuju 😍 A klidně i na lívance, protože proč ne žeo! 

RECEPT:

60 g ovesných vloček
40 g bílého jogurtu
1 ks vejce
5 ml javorového sirupu
1 odměrka proteinu
1 lžička skořice


POSTUP: 

Vločky rozmixujte úplně dohladka, smíchejte s ostatními přísadami a pak jen opékejte ve vaflovači podle vašeho nastavení, já měla vafličky do 4 minut úplně eňo ňuňo 👌Navrch jsem je zalila rozmixovanou mraženou lesní směsí s ricottou a trochou mléka, čokoládkou, proteinellou, mandličkama, jahodama, všema možnejma slaďárnama 🍫Jinak recept je dost od oka, takže postupně přidávejte podle toho, jak se vám zdá konzistence. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na vafle bez polevy:

471 kcal
Bílkoviny 38 g
Sacharidy 51 g z toho cukry 7 g
Tuky 12 g z toho nasycené mastné kyseliny 4 g
Vláknina 6 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat