neděle 9. září 2018

Ovocné košíčky


Dneska jsem si pro Vás připravila něco rychlého, sladkého a skvělého jako pohoštění pro návštěvy nebo jen tak pro ukojení své touhy 😂 Upřímně jsem nevěřila tomu, že se to podaří, jelikož jsem měla po vyndání košíčků z trouby pocit, že absolutně nedrží při sobě, ale nechala jsem je vychladnout a normálně překvapení večera - nejenže to drželo při sobě, ale šlo to i vyndat z formy! 💪 To bych to ale nebyla já, aby se mi něco lehce nezvrtalo, aneb otázka na Vás - který košíček je spálený? 🙈😄 Ale věřím, že vy budete šikovnější a dotáhnete recept do naprosté dokonalosti, tak jdem na něj ❤ 

RECEPT:

110 g ovesných vloček
30 g arašídů (nebo nějaké oříšky - vlašské,...) 1 lžíce kokosového oleje
1 lžíce medu
1 lžička skořice
Náplň: 
Jogurt (já použila skyr meruňkový)
Ovoce dle libosti 

POSTUP:

Troubu si předehřejeme na 180°. Nasekáme si připravené arašídy na co nejjemnější části, smícháme je v míse spolu s ovesnými vločkami, přidáme skořici a postupně přidáváme med a kokosový olej. Důkladně promícháme dokud není celá směs ovesných vloček s arašídy pořádně obalená lepkavými ingrediencemi. Poté přemístíme připravenou směs do formiček, já použila klasické muffinové. Do nich směs vtlačíme a pomocí lžičky uhladíme okraje a ve středu uděláme větší důlek. Poté dáme do trouby a pečeme cca 20 minut dozlatova, poté vyndáme, směs trochu nabobtná, takže lžičkou opět vytlačíme důlek a necháme ještě zhruba 5 minutek péct. Poté vyndáme a nelekněte se, v téhle fázi košíčky nedrží zrovna při sobě, můžeme ještě poupravit důlek a necháme je úplně vychladnout (tím se krásně spojí). Pak je vyndáme z formiček a naplníme jogurtem a ovůckem dle libosti ❤ 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

141 kcal
Bílkoviny 5,3 g
Sacharidy 18 g z toho cukry 5 g
Tuky 5 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 2 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat