úterý 11. září 2018

Pizza z lilku


Kdo z Vás se stravuje Low Carb? Ráda bych trošku navázala na ten svůj včerejší dotaz ohledně Low Carb stravování, přičemž musím podotknout, že výsledek mě přinejmenším překvapil 😮 Ano, nebylo to tak jednoznačné, ale i přesto převážil o 24 hlasů názor, že Low Carb strava je super věc. Ani jsem neměla potuchu, že až tolik lidí to opravdu praktikuje 😊  Já toho sice nejsem zastáncem, jelikož pro mě je to trvale neudržitelná záležitost, která by u mě skončila maximálně tak JoJo efektem, což ale neznamená, že se mi tenhle styl nelíbí a že nerespektuju lidi, kteří se touto cestou vydali. Mám tady někoho takového? Protože by mě rozhodně zajímalo více info, ještě toho nemám moc načteno, ale určitě to v dohlednu napravím 😉 No konec okecávání, dneska jsem si připravila #lowcarb zapečené lilky ála pizza. Chuťově to bylo opravdu výborné a doporučuji i lidem, kteří lilek moc nemusí, pokud ho nakrájíte na tenko, rozhodně vám ta chuť nebude překážet a poslouží jako ideální sváča 👌 


RECEPT:

1 ks lilku
30 g rajčatového protlaku 
8 plátků kuřecí prsní šunky
30 g parmazánu
20 g cibulky
Sůl
Provensálské byliny

POSTUP:

Lilek nakrájíme na plátky a naskládáme plátky na pečící papír, nasolíme je nejprve z jedné strany a necháme chvilku vypotit, poté otřeme a zopakujeme to samé z druhé strany. Až budou lilky vypocené a otřené, potřeme je rajčatovým protlakem nebo jiným pestem, na to naskládáme co máme nejradši, v mém případě se jednalo o šunčičku, parmazán a cibulku 😍 Navrch posypeme provensálským kořením a necháme zapéct na 150°cca 15 minut. 

NUTRIČNÍ HODNOTY (na celý recept):

266 kcal
Bílkoviny 25 g
Sacharidy 17 g z toho cukry 6 g
Tuky 11 g z toho nasycené mastné kyseliny 5 g
Vláknina 5g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat