pondělí 10. září 2018

Proteinové lívance


Já vím, pomalu s tím začínám být trapná, ale věřte mi, že lívance opravdu miluju a baví mě recepty na ně obměňovat 😍 Tohle je zrovna případ, kdy jsem akutně chtěla fotit a zároveň jsem doma neměla žádné ovoce kromě granátového jablka, takže jsem to pořešila způsobem, který vidíte na fotce 😄 Ale na druhou stranu, strašně mě baví granátové jablko fotit, takže se mi to ve výsledku i celkem líbí, navíc ta kombinace byla opravdu 🔝

RECEPT:

20 g špaldové mouky
20 g ovesných vloček 
10 g proteinu 
10 g kakaa
1 ks vejce
50 ml mléka 
5 ml javorového sirupu

POSTUP:

Ovesné vločky rozmixujeme na jemnou mouku, smícháme se zbylými sypkými ingrediencemi a postupně přidáváme vejce, mléko a javorový sirup. Vzniklé těsto opečeme na pánvičce z obou stran😊 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept bez ozdoby:

335 kcal
Bílkoviny 22 g
Sacharidy 37 g z toho cukry 7 g
Tuky 10 g z toho nasycené mastné kyseliny 3,4 g
Vláknina 7 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat