úterý 11. září 2018

Proteinové palačinky

Dneska jsem prostě věděla, co mě za celý den čeká, a to pro mě znamenalo začít alespoň pořádnou snídaní. Receptíkem jsem se inspirovala u mé milé @nikola.vincencova , určitě k ní mrknětě, má na profilu samé dobrůtky! 💜 A tenhle recept byl fakt boží, nejenže se palačinky nelepily, ale konečně se mi povedly i uzounké podle mých představ a navíc byly slaďoučké bez kapky přidaného cukru, no prostě sen 😍 

RECEPT:

1 zralý banán
1 odměrka proteinu
1 vejce
20 g špaldové mouky (podle oka)
Trocha prášku do pečiva

NÁPLŇ:

Jogurt smíchaný s arašídovým máslem a proteinem

OZDOBA:

Rybíz, borůvky, banán

POSTUP:

Banán rozmačkáme, smícháme s ostatními ingrediencemi a opečeme na pánvi z obou stran 😊


NUTRIČNÍ HODNOTY na palačinkové těsto:

387 kcal
Bílkoviny 39 g
Sacharidy 39 g z toho cukry 20 g
Tuky 8 g z toho nasycené mastné kyseliny 2,6 g
Vláknina 5 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat