sobota 15. září 2018

Proteinové tyčinky


Častokrát jsem si říkala, kolik bych tak ušetřila, kdybych si udělala vlastní proteinové tyčinky, no a po tomto pokusu byl pro mě výsledek velmi překvapivý. Nebudu počítat náklady, jelikož jsem veškeré suroviny měla doma, ale když si vezmu, že z tohoto receptu vzešlo 10 tyčinek, za které bych v obchodě dala MINIMÁLNĚ po 30 korunách, tak to už jsme na tří stovkách 🙈 Což o to, ale jednoznačnou výhodou je pro mě fakt, že mám přehled o tom, co vlastně doopravdy sním a nemusím řešit slova na obalech tyčinek z obchodu, která jsou pro mě cizí 😁 Pokud to máte stejně, určitě tento recept doporučuji vyzkoušet, protože je vážně 👌!


RECEPT na 10 kusů:

120 g ovesných vloček 
2 odměrky proteinu
3 lžičky mleté skořice 
1 lžička arašídového másla 
5 ml javorového sirupu
1 ks banán 
10 ml Soja Drink BIO z @dm_cesko
Hořká čokoláda na polití 
Mandle (případně cokoli, co Vám přijde pod ruku 😊)


POSTUP:

Ovesné vločky rozmixujeme na mouku, přidáme protein, skořici, arašídové máslo, javorový sirup, rozmačkaný banán, sojové mléko a společně promícháme. Poté dáme na plech na pečící papír, uhladíme do placky a necháme v ledničce do ztuhnutí. Poté nakrájíme na tyčinky a podle chuti přelijeme rozpuštěnou čokoládou, popřípadě posypeme oříškama 😍

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

1311 kcal
Bílkoviny 54 g
Sacharidy 138 g z toho cukry 39 g
Tuky 58 g z toho nasycené mastné kyseliny 23 g
Vláknina 24 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat