úterý 11. září 2018

Rajčatové těstoviny

Na jaký způsob si připravujete Vaše nejoblíbenější těstoviny? Já sázím obvykle na rajčata nebo špenát, obzvlášť teď v období, kdy se připravuji na státnice a to hlavně kvůli přípravě, která netrvá dlouho. Ráda si dávám do těstovin i maso, ale poslední dobou, co vysvitlo slunko, s rodinkou skoro každý víkend grilujeme a dva dny futrování se masem mi obvykle vystačí na celý týden 😂 Tenhle recept jsem zkoušela už včera, ale zachutnal mi natolik, že jsem si omáčku udělala znovu dnes, tentokrát s nokama 👌 Musím ale říct, že verze s těmihle špenátovými semolinovými těstovinami mi chutnala rozhodně víc, přestože noky miluju 😊 

RECEPT na jednu porci:

100 g těstovin podle Vašeho uvážení (tyhle jsou semolinové se špenátem z @lidlcz)
30 g cibule
1 stroužek česneku
50 g cherry rajčat
30 g rajčatového protlaku
20 ml smetany na vaření
5 ml sójové omáčky
30 ml vody
Sůl
Pepř
Muškátový oříšek
Čerstvá petrželka
Čerstvá bazalka

POSTUP: 

Těstoviny uvaříme podle návodu. Na pánvi osmahneme nakrájenou cibulku spolu s prolisovaným česnekem a přidáme rajčátka s protlakem a vodou. Pořádně promícháme, tím vznikne řidší omáčka. Přidáme smetanu, sojovou omáčku, sůl, pepř a mletý muškátový oříšek, dále nasekanou petrželku a promícháme. Podáváme s čerstvou bazalkou.

NUTRIČNÍ HODNOTY:

431 kcal
Bílkoviny 17 g
Sacharidy 79 g z toho cukry 11 g
Tuky 4 g z toho nasycené mastné kyseliny 2 g
Vláknina 5g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat