úterý 11. září 2018

Rýžová kaše

K dnešní snídani jsem neměla moc touhu vymýšlet něco extra speciálního, protože jsem se probudila s kručícím břichem, takže jsem jen nalítla do kuchyně a sáhla po něčem, co netrvá dlouho připravit a do toho mě to nasytí na dalších pár hodin. No a jelikož jsem celkem dlouho neměla rýžovou kaši, tak ji tady máte. A vzhledem k tomu, že jsem v lednici zahlédla borůvky, jsem se nakonec přeci jen rozhodla být trochu kreativní, rozmixovala jsem je a do půlky kaše je přidala 💜 

RECEPT:

80 g směsi na rýžovou kaši @nominalzdravavyziva
150 ml Soja Drink BIO @dm_cesko
30 g ricotty
5 ml javorového sirupu
40 g borůvek

POSTUP:

Na plotně v kastrolu přivedeme mléko k varu, za stálého míchání postupně přidáváme směs na rýžovou kaši do požadované konzistence, přidáme ricottu na zjemnění chuti a trochu javorového sirupu na doslazení. Pokud vás zajímá, jak jsem dosáhla celkového výsledku, tak čtěte dál 😜 Uvařenou kaši jsem rozlila půl na půl do dvou misek, do jedné z nich jsem přidala rozmixované borůvky a připravila si mističku na výslednou kaši. Pak jsem vzala do každé ruky jednu misku s kaší a najednou jsem je přelila do misky každou z jedné strany. No a nahoru jsem přidala ještě pár borůvek, sekané mandličky a sedmikrásky, které nakonec pochopitelně skončily v koši 😀 

NUTRIČNÍ HODNOTY:

417 kcal
Bílkoviny 13 g
Sacharidy 75 g z toho cukry 7 g
Tuky 7 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 4 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat