úterý 11. září 2018

Rýžové nudle s kuřecím masem

Už dávno jsem vyhlásila pátrání po rýžových nudlích, avšak u nás ve městě bezúspěšně. Dneska jsem konečně rýžové nudle našla v Praze v @billa_cz , takže jsem neváhala a hned plánovala, jak si je připravím k obědu 😱  Rýžové nudle jsem poprvé ochutnala ve @wokin_noodle_bistro a zamilovala jsem si je! Pokud mimochodem Wokin neznáte, určitě vyzkoušejte, můžete si tam kromě rýžových nudlí vybrat z mnoha dalších variant a namíchat si ingredience podle vašeho vlastního přání! 👏 Ale abych se vrátila k tématu, porozhlédla jsem se po různých receptech, ale ve finále jsem tam stejně naházela, co mi přišlo pod ruku 🙊 

RECEPT:

1/2 balíčku rýžových nudlí (100 g)
1 ks vejce
150 g kuřecích prsou
5 ml olivového oleje
20 g jarní cibulky
30 g cibule
50 g zelené papriky
1 ks mrkve
1 stroužek česneku
50 g lilku
20 g kešu oříšků
15 ml sojové omáčky
20 ml Sweet Chilli omáčky
Trocha citronové šťávy
Sůl
(Snad jsem na nic nezapomněla 😂) 


POSTUP:

Nejprve podle návodu uvaříme rýžové nudle (cca 3 minutky ve vroucí vodě) a propláchneme je studenou vodou. Na pánvi potřené olivovým olejem vklepneme vejce, přidáme nasolená kuřecí prsa a restujeme. Poté postupně přidáváme cibuli, česnek, mrkev, jarní cibulku, papriku, lilek, kešu, sojovou a chilli omáčku a průběžně solíme. Nakonec přidáme i rýžové nudle a důkladně je se směsí promícháme. Můžeme pokapat citronovou šťávou.

NUTRIČNÍ HODNOTY:

865 kcal
Bílkoviny 53 g
Sacharidy 110 g z toho cukry 20 g
Tuky 22 g z toho nasycené mastné kyseliny 5 g
Vláknina 7 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat