sobota 15. září 2018

Salát ála Caesar


Se začínajícím jarem u mě začíná pomalu ale jistě propukat chuť na lehčí a lehčí papkání, a včera to u mě vyhrál salát na způsob caesaru, akorát aby to splnilo ta kritéria "lehkosti", malinko jsem odlehčila dresink a na krutony jsem se prostě vyprdla 😁 Stejně je moc nemusím 🤔 No a místo římského salátu hezky co dům dal, takže ledový salát, mix rukola, políček, no co mi pod ruku přišlo 😄

RECEPT: 

100 g ledový salát 
100 g mix rukola, políček, listy červené řepy 
200 g kuřecím prsa
20 g parmezán

ZÁLIVKA:

1 ks žloutek 
1 ks filet ančovičky
Citronová šťáva 
10 g parmezán 
20 ml olivový olej
1 lžička plnotučné hořčice

POSTUP:

Salát nakrájíme, vyskládáme na talíř, na to hodíme parmezán. Mezitim připravíme zálivku, ančovičky vidličkou rozmělníme a smícháme se žloutkem, olejem, hořčicí, parmezanem a citronovou šťávou. Pokapeme zálivkou listy, na pánvi z obou stran osmahneme na troše oleje osolené opepřené prso, nakrájíme a dáme navrch.

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

572 kcal
Bílkoviny 61 g
Sacharidy 4 g z toho cukry 2,3 g
Tuky 33 g z toho nasycené mastné kyseliny 8,7 g
Vláknina 2 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat