pondělí 10. září 2018

Skořicový koláček


Dnešní ráno jsem se rozhodla si osladit touhle vynikající skořicovou buchtou, protože jsem na skořici měla celou dovolenou chuť, takže abych tolik nesmutnila z návratu domů, trochu jsem si musela zlepšit den hned po ránu 😍 Máte to tak taky, že čím blíž je konec dovolené, tím více se vám svírá žaludek a je vám skoro až k pláči? 😂 Můj milý mě musel odtáhnout z balkonu, jak jsem se nechtěla odloučit 😄 No zpátky k věci, dnes jsem konečně měla čas, ale hlavně chuť receptík vyfotit, výsledek se mi až tak nelíbí, ale holt se do toho musím zas dostat 😂 Jinak celá buchta byla vážně obrovská, takže mi bohatě stačila jen půlka odpovídající jedné porci 😁

RECEPT:

140 ml mléka 
2 lžičky skořice 
5 ml javorového sirupu 
25 g arašídového másla od @myproteincz
40 g ovesných vloček 
30 g špaldové mouky
20 g kokosové mouky
80 g skořicového proteinu
1 lžička kypřícího prášku 

POSTUP:

Nejprve rozmixujeme ovesné vločky na hladkou mouku, smícháme se špaldovou a kokosovou a přidáme zbylé sypké ingredience (skořice, protein, kypřicí prášek). Vedle si v misce smícháme mléko spolu s javorovým sirupem a arašídovým máslem a nakonec tekutou směs smícháme se sypkou. Vznikne nám těsto, které přelijeme do formičky a pečeme na 180° cca 30 minut. Nakonec jsem polila ještě trochou čoko, posypala Protein Crispies od @bodylab a trochou kokosu 😊 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

870 kcal
Bílkoviny 90 g
Sacharidy 77 g z toho cukry 21 g
Tuky 22 g z toho nasycené mastné kyseliny 7 g
Vláknina 16 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 🤗

Žádné komentáře:

Okomentovat